ganska suur..

Min helg har varit underbar.. bestått av shopping, Jul på liseberg o bio och massa myys med älsklingen!! =)

O nu har jag precis kommit hem från Carro L.. min söta tjej.. hon har varit aupair i USA i ett år.. shit.. känns inte som hon har varit borta alls.. så vi var där några tjejer o åt räkor o myste.. =)

Är dock förbannad, för när vi satt o myste, så kom Carros mamma upp o sa att bakrutan var krossad på en ljusblå saab.. HELVETE.. de e ju min bil, elle ja, pappas som jag hade lånat.. shiit.. springer ut.. men det visade sig att det var baklampan som var krossad, + svarta repor o jack i lacken, vilket betyder att man får byta en hel del, vilket är väldigt dyrt.. o de va en idiot som backat på bilen, o sen stuckit!!!! fy fan säger jag bara.. jag hade inte haft hjärta att sticka ifrån om jag backat på någons bil, men jaaa... så får väl se.. de finns ju ett par som man skulle kunna misstänka ändå.. hmm.. så vem vet.. det kanske kommer fram vem det var!! polisen kom iaf, o tog kort o lite sånt dära.. inför försäkringar o sånt..

nåjaa..

Japp, haft en superhelg förövrigt!!

Love my boy =)

Nu ska jag lägga mig o kolla på film iaf.. trööött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback