goodnight..

Nu ska jag snart lägga mig för natten.. burra ner mig under mitt rosa täcke.. =) ensam dock.. men jaa.. det får gå =)

o den yngre storebrodern Joel, han har kommit hem också nu! efter förseningar o bussfärder så kom han hem.. Känns bra på något vis =) så imorgon ska vi åka till stan (trollhättan) o shoppa lite julklappar tänkte vi.. fast efter 2.. jag blev inringd till jobbet imorgon.. så ska jobba 7-14 först.. men sen så.. så nu får jag skriva en lista på julklapparna som ska inhandlas imorgon.. jag älskar att köpa julklappar.. trots att jag har en väldigt dålig budget denna månaden.. så får låna av mammsen till nästa hyra så längen.. yesyes!!

nu ska jag lägga mig i sängen.. så nattinatt vänner!


///Carro

Kommentarer
Postat av: Emilie Törnqvist

Hej min söta :) Här hittar man dig! Hur är det?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback