i just wanna feel..

nu är det torsdag kväll.. och jag har färgat håret.. igen.. mörkt mörkt brunt.. o trots detta så lyser de röda igenom.. nåjaa, blev bättre än de röda iaf.. =)

Nu sitter jag o väntar på älskling, han var här en snabbis förut o åt lite, sen iväg till träningen.. o nu kommer han snart igen, så det blir att kolla på film ikväll.. step brothers eller x-files, får se vilken det blir.. =)  sedan blir det en helg med älsk.. myspys.. kan ju inte vara med på matchen =( men de kommer flera!! så det kan bli ett besök på liseberg istället =) weeei!!

nu ska jag ut o göra lite varma smörgåsar i smörgåsgärnet.. mums.. =)

citronvatten o tranbärsjuice, jag verkligen börjar hata det, men börjar bli en vana!!

ciaoociaaoo!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Aha ja förstår..Hoppas du snart blir bättre,ja håller tummarna =)..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback