Jag ser det snöar!

Guud va det snöar ute!! så supermysigt!! I love it!! mer snö, o låt den gäärna ligga kvar fram tills julafton åtminstone.. please..så det blir en vit jul =) snöar verkligen jättemycket!!

Idag blir det jobb.. 16-21.. sen kommer hjärtat.. mysmys!! =)

o matchen blev inställd imorgon, skoghall fick inte ihop något lag, så det blir träning istället, och efter det så blir det julbord med laget.. mys! =)

sen är det en väääldigt rolig helg.. inte.. jobbar på lördag 07-13,30 o sen går jag på igen 17-21.. =S o på söndagen jobbar jag 07-17.. så segt.. Men, det är ett måste! suck.. Luciahelgen o allt.. men men.. Money money money..


ska göra lite julgodis med mammsen nu tror jag.. innan jobbet! 

Byebyee.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback