Massage..

Jippe.. nu ska jag snart iväg till Sunlike i rådahallen.. för att få MASSAGE i 50 härliga minuter.. tack pappa =) han hade ett kort med massage, typ 6 ggr, så jag fick en.. så skönt ska det bli!! kommer antagligen vara helt mör i kroppen sen, i o med att jag aldrig brukar gå o få massage.. japp.. annars så har jag spenderat helgen med honey.. o badat.. jättebra kväll, blev dock något fruktansvärt trött efter badet.. hela simhallen för oss själva.. typ 20 pers.. rutshkana, bastu, pooler, bubbelpool o öl.. så härligt!!

jajaaa.. vad händer imorgon då?? än så länge är det ett stort ? , men jag hoppas att det har blivit mindre ikväll.. egentligen så tycker jag att folk förstorar nyår ganska rejält.. men visst ska man fira det!! absolut..

jaaopp.. får se helt enkelt.. lite bollar i luften här o där.. nu får jag hoppa in i duschen iaf.. så jag är fräsch inför massagen =)

byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback