Misses lista..

Någon mer än jag som såg Misses lista efter greys förut? hahaa.. ganska bra faktiskt.. saker som man inte ska göra.. jotack. haha.. missa inte det på 5an typ 21:57 ;) Hon är rolig hon! nåjaa.. nu ska jag sätta mig o kolla på en film o snart göra mig klar för sängen.. förr i tiden när jag var ledig så satt jag alltid uppe jättelänge på kvällarna/nätterna, men nu känner jag att jag inte orkar de, de blir läggdags efter scrubs.. för sandra vet ju hur jag vill ha det.. ;) haha..

nåjaa..imorrn kommer darling hit!! myyyspys!! förövrigt så ska jag laga nåt roligt imorgon.. ingen tråkig vardaglig mat, utan de får typ bli nåt smaskens, kan bli typ hasselbackspotatis med något kött, eller hemmagjord klyftpotatis (smaskigt) med något kött.. eller helt enkelt hemmagjorda hamburgare med massa gott att ha på i grönsaksväg.. =) Vet inte varför, men sjukt sugen på det..

Känner även att jag är ganska näääära penecillin.. ooeeew.. känner på mig att jag kommer på urinvägsinfektion.. känner igen symtomen.. skit också.. då blir det ingen match på lördag iaf!! =/ 


tyckte förövrigt att mitt hår kunde växa ut så långt som jag hade på kortet i inlägget innan, dock inte den frisyren då.. om man kan kalla de frisyr.. haha.. =) men den längden o de fina håret.. i want!!  ska spara ut det nu, som jag säger varje gång, men lik förbannat så klipps det av ändå.. men inte nu.. nu SKA det växa.. =)

jaaopp.. nu blire Insider på 3an.. får se om de kan vara något intressant där!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe, så sant. I know :P

Postat av: Johanna

drick tranbärsjuice då ska du klara dig från infektionen.. =)

2008-12-04 @ 10:23:19
URL: http://yoysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback