Nothing can come between us..

vaknade idag till ett soligt och fint väder, åt en smörgås o körde mamma till jobbet.. och nu då? joo, nu har det mulnat.. jätteskoj.. eller inte.. hoppas på att det kommer mer snö nu då.. för här är det dåligt med det. .däremot när jag körde till träningen igår så blev jag vääldigt paff när jag åkte från mellerud, här regnade det, sedan när man kommer till bäckefors så är det massvis med snö, och snöar för fullt.. dryga 30cm nästan skulle jag tippa på.. o sen kom man närmare billingen så började det regna igen.. knepigt det dära.. för det är ju inte långt emellan.. 2 mil.. men det är när man kommer till rostockbacken, då är snön slut o de regnar!! sjukt.. det är en fin gräns..

Så idag blir det nog inte så mycket gjort heller.. hhaha.. riktigt lat har jag blivit.. eller inte lat, för jag gör ju saker här hemma, men det blir så när kompisarna går i skolan eller jobbar.. Ska försöka få tag på becca idag, hon kanske är hemma iaf =)

Förövrigt så har jag världens bästa pojkvän.. yees.. Im in loove!! <3

Nu ska jag gå o hitta på något kul att göra, dvs laga mat eller nåt ;)

hahaha.. hittade en grymt gammal bild, sen jag var 16 skulle jag tro.. Vad långt hår jag hade!!!!!! =)



16 år, hahah =) Gick väl i 8an på rådaskolan =P

Kommentarer
Postat av: Evelina

hahahahah, jävlar vad olikt!

Postat av: Anonym

haha, äre så asså? :)

2008-12-03 @ 12:41:19
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback