På bättre humör..

Men oerhört trött.. uuh.. har förövrigt kommit fram till personen som körde på bilen.. så de e väl ganska fixat nu.. gött de.. annars hade det blitt lite pengar i självrisken för pappsen.. de hade vart grymt synd.. framförallt nu runt jul också.. ännu trögare.. men jaa.. skönt att de har löst sig! hade blivit några tusenlappar kan jag tänka mig.. jaoojaoo..

Annars så borde jag verkligen sova nu, har inte varit mycket sömn i helgen nämligen, o har ju inte precis vart en lugn helg.. började med att jag o K åkte till GBG på fredag kväll där vi skulle sova hos hans bror o Angela.. när vi kom dit så blev det slappt framför idol, o sen ut o hyrde film, Solstice, så hette den nog, den var helt ok faktiskt.. tror jag.. lite konstig.. men ja, helt ok med tanke på många andra skitfilmer som kommer hela tiden.. sen i säng runt 1 tiden.. upp på lördag, frukost o sen ut på stan.. hemma vid halv 5, lugnt i en timma sen tog vi promenixen till Liseberg.. GUD va mycket folk.. alla skulle tydligen dit samma dag som vi.. puuh.. men  vi kom in tillslut.. gick runt o kikade o myste, spelade lite.. vann inget,. konstigt.. fast som man säger: "Tur i kärlek-otur i spel".. det måste ju stämma.. Men K vann iaf ett par påsar med bilar.. haha.. ;) jaa, sen gick vi till avenyn för att möta upp folket, o sen gå vidare till den nya bion, elle ja, den nyaste iaf.. vad heter den nu då.. hmm.. Filmstaden-berga..... något.. men den var grymt fin faktiskt.. vi satte oss i baren och tog varsin öl/cider innan filmen.. den nya bond blev det.. o sjukt trött var jag.. men jag höll mig vaken.. ;) sen promenad hem, lite tjöt innan läggdags.. sköönt..

det som inte var lika skönt var att vi låg på en luftmadrass, visst, den var lagom stor o så, men sova två st på en luftmadrass är inte helt ok.. haha.. om man inte väger lika mycket vill säga.. :) så jaa, man sov ju inte värst bra på den om man säger så!!! men det funkar för någon natt då o då.. smidigt om inte annat! skönt att sova i en riktig säng inatt! iaf!

Kommit fram till att verkligen ALLA ska ut till helgen.. Lucia.. alla utom jag.. jag ska jobba.. jippe.. eller inte.. först match på fredag.. sen jobba lördag 7-14, o sedan 17-21, och sen hela söndagen, dvs 7-17.. :S jag har verkligen inte råd till att tacka nej.. så jag får väl se glad ut och jobba, och tänka på lönen som kommer sedan i januari, men som försvinner lika snabbt pga av den sista förbannade hyran jag har kvar att betala.. Men men, får hoppas att det blir några småslantar över till nöjen mm =)

jaajaa.. nu ska jag ta o lägga mig, sängen ser oerhört inbjudande ut!! =)

så nattinatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback