Step brothers..

Sitter o kikar på stepbrothers nu.. jäklar.. den filmen e gött rolig!! redan sett den en gång, men jaa.. den duger att se igen! annars så har jag varit i trollhättan (överby) o traskat runt med mor far o henrik.. inte så mycket folk som jag trodde det skulle vara. blev riktigt förvånad.. så det blev iaf en kjol som jag ska ha på juldagen.. =) Mamma köpte Abba-singstar.. o guuuud vad svårt.. trodde inte att låtarna skulle vara så svåra.. men där fick jag.. när vi kom hem så satte vi gång med att sjunga.. jag, pappa, mamma o henrik.. i lag.. jaa, o höll på till nästan 10.. ahhaha.. från 18-22.. de e ganska jobbigt.. ;) trött i rösten.. =) annars så blir det jobb imorgon, 13-21, sen jobbar jag 7-15 på tisdag.. o sen är det ju julafton.. WIIE! den firas i vanlig ordning hos farmor.. det är så mysigt.. O alla julklappar är inköpta och fixade.. skönt att vara klar..

laget spelade match idag.. förlust med 6-0 tydligen.. hade velat spela juu. hemmamatch nästa helg, men räknar inte med att kunna vara med då heller.. för det har inte blivit bättre i höften precis.. egentligen skullejag inte jobba heller, för det är ju också väldigt påfrestande för höften, men jag måste helt enkelt!! får ta tabletter o bita ihop.. är ju bara 2 dagar.. o sen på fredagskvällen en kort tur..blir nog julmiddag hos älsking på fredag också, pratde han på förut.. mysigt!! 

men den 25e är det juldagen, och av gammal tradition så blir det väl på wärs.. o sen den 27e har vi tjejer hyrt simhallen, kommer bli gött roligt!!! o sen är det nyår.. med älskling.. =)

jajaaa.. nu ska jag återgå till filmen!

nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback