Tack tack!


Oh!..TRÄNINGSFÖRBUD i minst två veckor.. jätte rooooligt.. NO way.. återbesök i januari.. fått en bristning o en inflammation på höften.. noo good.. inge mer innebandy detta året med andra ord.. SUCK! vila vila vila.. inte roligt!!

nåjaaa.. annars så.. nu är vi hela familjen hemma.. alla tre syskon o mor o far.. så ikväll blir det myskväll med god mat, o glögg o juldgodis o lite så.. K kommer också. .wiiie.. =)

O imorgon kommer släkten på mammas sida  hit, så ska vi fira lite jul med dom, annars firar vi ju på julafton, fast med släkten på pappas sida.. så jaaapp.. imorgon blire julmat i massor ;)

är fortfrande grymt besviken på att jag inte får röra mig något alls.. =( men jag vet, det blir bara värre om jag gör det.. så jag har lärt av mina misstag, så denna gången ska jag inte göra något förrän det känns bra igen.. annars blir det bara värre.. stränga order från doktorn, som förövrigt var riktigt bra.. förväntade mig någon halvbra allmändoktor som inte kan något, men han jag hade idag kunde sin sak.. kanske berodde på att han var landslags-läkare för landhockey.. så han kunde ju idrottsskador.. =)

jajaaa.. nu blire att städa o plocka litegranna.. så det ser lite städat ut imorgon iaf!

byebye folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback