Tisdag..

Och forfarande inget jobb.. shit.. jag börjar verkligen klättra på väggarna här snart!! jag försöker roa mig så gott jag kan hemma, men det är inte lätt inte.. Lagar mat, handlar, fixar med enklare saker som tvätt, diskmaskin o såna grejjer.. Men va fasiken.. håller verkligen tummarna för att många ska vara lediga nu framåt här, så vikarierna kan få lite tid också =) Det behöver jag.. hyrorna betalar inte sig själva.. har även frågat på flera andra ställen, men samma svar överallt.. Inte just nu, men jag tar gärna numret och hör av mig.. ska även ringa till en person senare idag också..

Håller på för fullt med att fundera ut julklappar till alla som ska ha.. Vissa klurigare än andra.. men det kommer nog lösa sig tror jag.. har en del ideér.. =)

färgade mitt hår i fredags, det blev ganska rött.. om man säger så ;) så ska köpa en mörkbrun färg o lägga i istället! snarast! =P

O ikväll är det träning även.. gött..
 
snöar gör det också.. först jätteblött o stora flingor som inte la sig, men nu börjar det allt lägga sig ett tunt täcke på marken.. mysigt.. snälla.. kan jag få lite snö som stannar kvar? det är verkligen mysigt =)

kollar ¨på project runway, repris.. men jag kollade inte på det när det gick innan, Jag skulle också vilja vara grym på att sy kläder.. det måste vara gött kul att kunna göra sina egna, precis som man vill ha dom, o i perfekt storlek =)

byebyeee!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag har utmanat dig kolla in min blogg =)

Postat av: cia

du har blivit utmanad, läs på min blogg :)

2008-12-02 @ 23:26:22
URL: http://ciajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback