Tomt..

Jaa.. nu blev det tomt här.. mamma o pappa skjutsar ner Joel till göteborg, för han åker hem till Luleå idag.. trist.. sen ska mamma o pappa vara kvar över natten i gbg.. o gå på bio.. jag hade velat åka med o gå på rean.. men jaa.. de blir ju bad ikväll istället.. =) japp.. ikväll ska vi baaada.. wihooo =)

nu saknar jag bröderna.. blev jättetomt direkt här hemma.. =( suck..

jajaa.. juldagen var allt bra.. hade grymt ont i fötterna.. så åkte hem redan kvart över 1 från wärs.. uuuh.. jobbade igår.. o idag så kommer snart K.. sen har vi ju som sagt hyrt simhallen, så då blir det bad o tävlingar o lite alkohol ;)

jovars.. men nu ska jag ta o göra något här i min ensamhet.. typ.. =) hade jag kunnat så hade jag gått ut o gått.. men går knappast med min höft.. åååh.. jag blir riktigt förbannad!!! VIKTIG match imorgon.. kan jag vara med?? NEJ! så skit!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback