Ännu en dag..

Har gått mot sitt slut.. Klockan är 23:13.. just precis nu.. Och jag vill egentligen bara krypa ner i min säng tillsammans med min F.. somna på hans bröst som alltid.. Men är ju ganska svårt just nu.. Så jag får krypa ner ensam, med alla mina fyra kuddar.. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva sova ensam så lång tid iaf denna gången.. möjligtvis 10 dagar.. 10 nätter.. men man ska aldrig hoppas på något.. utan jag tar varje dag som den kommer.. alltid bäst så..

förövrigt så har jag precis kollat klart på min tv-tisdag..Började med 2900 hapiness, bara sett det två ggr, men börjar komma in i det ändå.. :) sedan kom allas vår kära gossip girl.. sen vart det i huvudet på gynning på 5an, och systrar i jeans på 3an.. såg på filmen på 3an, som dock var liiiiiite för gulligull för min del.. :)

men på tal om gossip girl.. vilka jävla tjejer egentligen.. det är ju egentligen så i verklighet också.. tjejer är grymma och förjävliga mot varandra om det är något som inte riktigt passar.. Vem har inte vart med om tjejers elaka ord, Kalla tystnad, onda blickar, och utfrusningen? Tjejer kan sjunka så otroligt lågt.. mer mental mobbing, jämfört med killar som oftast visar det på fysiskt sätt..

Jag vet inte varför jag skriver om detta, men har väl själv vart med om sådana saker, visst inte såna grova grejjer som dom visar på gossip girl kanske.. men ufrysningen, elaka orden, och tystnaden..Hade en väldigt jobbig tid när jag var yngre, veckor då jag kom hem varje dag och grät efter skolan..  Därför så var jag oftast med killarna i klassen under min lågstadie-mellanstadietid.. Och jag lekte alltid med bror och hans kompisar här på kvarteret när jag var liten, det var inte ofta som jag umgicks med tjejer.   Kanske därför jag litar mest på killar när det gäller saker och ting.. Alla borde ha en kille som bästa vän.. Det är dom som verkligen är dom bästa.. Det är dom som alltid står kvar vid din sida.. Där du vet att dina ord är säkra..



 

image38

nåjaaa.. Vet inte varför jag blev så dramatisk helt plötsligt, men man blir det ibland.. fruktansvärt att personer mår så dåligt av vad andra tycker, att det går så långt att dom tar sitt liv.. Man kan ju bara tänka sig hur dom kan känna, personer som är riktigt utsatta.. varje dag.. ha samma helvete jämt.. någonstans och någongång måste ju det klivas över gränsen? uhh.. tycker att alla ska stå på sig!  Tycker även att det är bra att organisationen Friends utvecklas och finns på i stort sett varje skola.. var själv faktiskt kamratstödjare (som det då hette) på högstadiet.. och inte skäms jag för det.. :) 

nåjaa.. nu tror jag att jag ska sova faktiskt.. ;) svamlar ganska rejält nu märker jag.. :)

 imorrn är det jobb igen..

Nattinatt..

Kommentarer
Postat av: Lina

Svart funkar ju alltid, går ju ihop med ALLA färger också! Så jag ska nog slå till på den svarta jackan!=) Sjalen är ett riktigt fynd från Kappahl av alla ställen, typ 79 :- =D
Ha de fint, KRAAM!

2008-02-27 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback