It´s been a while since..

jooo. jag lever allt.. det gör jag.. :) men knappt.. hehehe.. nerråå.. men snaaaaart ska jag hem..!!  det kanske märks att jag saknar sverige? min familj? mina vänner? jotack!!! jag längtar hem!! men men.. snart hem.. 15e februari är det beställt flygbiljetter till.. underbart! sedan blir de dop på lördagen.. Lilla Luva ska döpas.. sötis!!

hur är det annars? joo.. helgen så spenderade vi lördagen i Nice.. det var.. hmmm.. franskt.. :) franskt mode är inget för mig precis.. så.. en hårklippning blev det iaf.. lite svårt att prata med frisörskan som inte pratade ett ord engelska, och jag pratade inte ett ord franska.. det var svårt.. men vi klarade det ändå.. gester funkar alltid.. ;)

jooo.. så nu sitter jag på båten.. ska kolla på gossip girl ikväll.. går icke att missa.. har läst böckerna nämligen.. så då e de ju alltid kul att se de på tv.. :)

annars då? har haft influensa i ett par dagar med hög feber.. men jag blev frisk sen som tur var.. inte kul att ligga nere i en pytteliten hytt.. iofs sov jag hela tiden nästan.. men ändå.. :) svettades som en griiis. hehe.. nåjaa..

saknar allt o alla.. o min lille sötis Lova fyllde ju 20 år igår.. stor tjej nu.. som ska få gå på systemet åt mig fram tills jag fyller själv.. :) hiihih.. jajaaa...

nu ska jag iväg en sväng.. i den LILLA trafiken..

o ikväll...- svensk tv..!! underbart!!!

Dom tycker även att jag ska åka hem o ta en snabbkurs som kock o sen komma o jobba i sommar hos dom.. dom tycker jag lagar bra mat.. hahahah.. ;) men sure.. jag e lite kock här.. lagar lunch och middag.. det funkar bra.. ett bra utrustat kök om man säger så.. :) Bortsett från att italienarna inte har samma sorts mat här.. så man får gissa sig fram till vad som är vad.. inte en italienare kan ju engelska här.. skit på dom.. skitjobbigt att handla i mataffärer.. stooooort problem.. men men.. man kommer hem med get-mjölk iställe för vanlig mjölk t.ex..  :) hahah

men nu ska jag dra mig.. have it.. !! ciaaaaoo

/ eran Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback