jaoopp..

Då har man inhandlat sig en ny mobbe.. jovars.. Det blev en inte alltför komplicerad samsung.. tror jag.. än så länge har jag förstått det mesta med den, trots det att använderhandboken var på 3 sidor typ.. :P men jaopp, e man teknisk så är man.. Ibland iallafall.. :) En samsung SGH-L760.. hade aldrig sett den innan.. men den ska tydligen vara braaa sa snubben..

Sitter förövrigt o längtar tillbaka till Cypern.. ooh.. man plågar sig själv genom att sitta och kolla på korten därifrån..
jaa, men nu har jag större planer.. eller har jag? vart blir nästa resemål? jooooaaoo.. de får vi se.. :P

annars då? blev väckt vid halv 7 imorse.. i vanlig ordning så ringde telefonen.. Det är livet att vara timanställd.. underbart.. eller inte.. då ville dom att jag skulle in o jobba, men med min huvudvärk imorse så fick jag snällt tacka nej, och krypa ner i sängen till Gosis igen.. Sen blev jag väckt klockan 9 igen.. samma visa.. telefonen.. Jobbet.. då fick jag frågan om jobb klockan 4 istället.. det lät genast mycket bättre.. så det fick jag ta.. ska egentligen inte klaga, för jag har ju jobb, hyfsat ofta faktiskt.. e ju många som inte har något jobb alls.. Och inget jobb, Inga pengar.. vanligtvis iaf.. :) Om man inte har nån snorrik pappa såklart.. :P

image36


jarråå.. då ska jag tillbaka till dom söta tanterna o farbröderna ikvällingen då rååå..
sen blir det att kika på film i min ensamhet ikväll.. Bubben e på någon grejs med sin broder.. så dom kommer inte hem förrän imorrn kvälling.. segt.. jaaaopp..

nu ska jag kila ner o laga mat..

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är en tjej som heter Ida som har hjälpt mig!=) pidaa.blogg.se, skriv till henne och fråga om hon vill hjälpa dig om du är intresserad!
Välkommen hem också förresten!;)
Kram

Postat av: ida

absolut (: maila till [email protected]
och skicka med bilder till header och foto i meny rad, samt förklaring om hur du vill att den ska se ut. Om du vill gör en "skiss" i pain.

2008-02-20 @ 22:43:39
URL: http://pidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback