Sweet home..

jarråå.. då vart man hemma...Skönt måste jag säga.. känslan att få lägga sig o sova i sin egen säng, duscha i rent och friskt vatten, och andas fräääsch luft.. det är oersättligt.. Sverige är ett fruktansvärt bra land alltså.. Om jag skulle flytta utomlands någon gång, så skulle det nog bli till Norge som längst.. hahahah.. ;) jaja.. Annars då?

jobbade lite igår, promenixade me mor min.. Idag har jag stoora planer på att åka ner till stan och firra ny mobil, eftersom min strejkade precis innan jag skulle åka till Italien.. flax man har.. så nu får det bli en billig och okomplicerad grej tror jag.. för dom håller bäst! mobiler nuförtiden är ju till för att gå sönder, så man måste köpa oftare.. fy puttsan säger jag.. nåjaaa.. får se om man får så roligt o behöver åka till Uddevalla ensam.. kuljul.. eller om någon är rolig o vill följa med.. men alla är så upptagna med jobb o skola o så nuförtiden.. får nog försöka styra upp detta..

Till helgen kommer Lovis hem.. det ska bli roligt.. :D :D då ska jag festa.. gryyymt sugen på ett bra party.. längesen..

Vad ska jag annars göra nu i veckan?? jooo, det vet jag inte riktigt.. får la se vad som dyker upp..

väldigt tankespridd nu.. vet inte varför.. men det är mycket som snurrar runt runt runt i huvudet.. och jag vet inte riktigt vad jag ska hmm.. tänka på.. ungefär.. nee, men det är komplicerat.. det är iaf väldigt mycket nu som snurrar o snurrar..

Jag o mina problem.. ungefär..

nåjaaa.. läste på aftonbladet om en 15 årig tjej i Mora som mördats.. FY! då gick det typ kalla kårar genom hela kroppen.. 15 år! Stackars flickan som inte fått börja leva sitt liv på riktigt.. och inte kommer få uppleva det.. Vem tar en liten fllickas liv? Vem kan med att göra det?  Hoppas verkligen dom får tag i mördaren fort!!!

jaaajaa.. nu ska jag se till att få saker gjort.. städa kanske.. alla kläder o grejjer ligger överallt runt i mitt rum.. :)

puss haaaaaj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback