Tisdag idag..

och en dag med jobb är slut.. puuh.. längtar verkligen hem nuu.. men inte så långt kvar.. bara onsdag, torsdag.. o sen åker jag heeeeem.. ska bli så underbart skööönt verkligen.. slippa en jäkla jobbig person.. och nej, inte Fredric.. :) fy fasen.. här märker man verkligen att det finns människor till allt.. uschamej.. har nog faktiskt aldrig mött en jobbigare person.. man får verkligen räkna till 10 ett antal ggr/ dag.. uuuh.. så det tar jävligt mycket på en.. tur det bara var en månad.. jajajaja.. så kan de vara.. heja sverige iaf.. ;) 

annars då? har lämnat lite intresse-anmälningar på lägenheter  i karlstad.. lika bra.. även fast jag kanske inte kommer in.. den som lever får se.. nåjaaa.. 

snart fyller man 20 också.. eller jaa, en månad kvar.. men ändå.. får börja planera.. hahaha.. O Emma, Brors flickvän, skrev och fråga om jag ville komma dit upp o fira min födelsedag.. skulle va skitkul faktiskt.. så de satsar jag nog på.. tur att jag tjänat lite pengar härnere iaf.. fliygbiljetten kostar ju drygt mycket asså.. uuuuhii.. dyrare att åka till Luleå än till Nice i Frankrike.. lite roligt.. 

jajaja.. nu ska ja o freddan ta en promenix runt hamnen.. sen ska vi, eller jag, Kolla på Gossip girl.. wiiihoo.. :) så jäkla bra.. iaf nu när man kan hänga med så bra eftersom man läst några av böckerna.. :)

hade fint.. skriver igen när jag kommer hem.. :) 

ciaaaooao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback