bye soon..

jovars.. nu är flygresan beställd och färdig.. lyfter 11:45 från Götelabooorg på lördag.. :) Inte lika nervös denna gången.. inte ännu iaf.. nu blir det ju så att jag kommer att vara borta längre än sist, men va fasiken.. de fixar sig :)

Annars då..

Jo för fasen.. spelade match igår.. i Göteborg.. seeeeeeegt värre.. men kuuul värre.. fick ju ställa upp som chaffis o köra.. mötte IBK göteborg.. o fan, vi vann med 5-1.. lyckades även klämma in 3 mål denna gången.. sist gång vart det 4mål mot domma.. men men.. 3 duger det också.. ;) jojo.. trevlig bilresa också.. :)  

jajaa.. o nu sitter jag här och har skrivit en packningslista, så att jag verkligen får med mig allt.. fy satan.. två resväskor o ett handbagage.. :D hahaha.. jag är inte klok, jag vet.. men så är det när man ska ha med sig allt nödvändigt, nåjaa, allt som jag tycker är nödvändigt.. ;) haha.. jaaaa.. hälften är nog egentligen nödvändigt.. det andra bara måste med.. platt-tång, locktång, hårblås, flera par skor.. mm.. ;) o kläder, vad ska man välja att ta med sig tro? vad ska man lämna hemma? har ju tvättmaskin o allt sånt, så egentligen så behöver man inte ha med sig så mycket, men då kommer man till det svåra att bestämma just vilket man ska ta med, och vilket man ska lämna hemma, så då är det lika bra att ta med sig allt.. ;) hahaa.. nåjjaaaaa...

var även på jobbintervju idag igen.. på en affär som ska startas upp i april typ.. där järnhandeln, signera, och måleriet ska slås samman.. ett jobb som jag egentligen inte hade sökt till, men det blev skitbra ändå.. dök upp lite sådär förberedd.. men det kändes jättebra ändå.. så nu beror det mest på vad för sorts folk dom vill ha, o åldrar o så.. så det blir spännande o se.. har även blivit erbjuden fortsatt sommarvikariat på bergs.. så.. jag sitter ju inte i sjön precis.. :D


joojoo.. kan nog bli en helg i Nice (frankrike) också.. eftersom jag landar i Nice, och vi flyger hem ifrån Nice också.. så då får man undersöka landet Frankrike också.. detta är en riktigt rolig upplevelse och erfarenhet faktiskt.. o så myspys med bubben också.. slippa Sverige och mellerud för ett litet tag.. behövs verkligen!!! behöver komma bort känner jag.. för jag kvävs snart här.. kvävs av allt.. fyyy!!!

nåjaaaaa.. nu får jag fortsätta packa.. o se vad som behöver inhandlas o så imorgon.. lika bra att vara klar o ute i god tid.. man ska aldrig vara tidsoptimist när det gäller sånt hära.. o så om jag har riktigt tur, så är mammsen o pappsen så snälla o kör mig ner till göteborg på lördag morgon :D får fjäska riktigt mycket.. hahaha.. :)

nåjaaaa.. tillbaka till packningen.. ciaaaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback