Finally..

sitter o lyssnar på fergie.. brukar inte gilla henne vanligtvis..men helt ok just nu.. jajaa.. annars då.. joo.. packat klart.. blev masssssooor. jooo.. o så fick jag höra något heeeelt galet.. joooo, det är maaaassa stora reor i Italien just nu.. så jag fick snabbt och smidigt ta bort halva min packning, samt hoppas på att Fredric har god plats i sin resväska åt mig.. : *fniss* JAAAA liksom.. REA!! o så kommer lönen snart också.. så fick jag liten tack-peng av farmor för att jag hjälpte henne när hon fick massa vatten i källarn.. den pengen satt ju inte helt fel nu heller.. wiiho..

sitter o kollar på let´s dance nu.. jag klarar mig utan det programmet faktiskt.. på tal om program.. 29e så börjar faktiskt gossip girl.. jag längtar verkligen :D har nämligen läst flera böcker om dom.. så det ska bli kul att se det på tv också.. :) får hoppas att 5an funkar på båten nu bara.. hihihi.. :)

fasiken sicken osis man ska ha också.. ska ju tydligen bli storm imorgon.. o kul om jag ska flyga liksom.. antingen så flyger vi och det blir massa äckligt luftgropar som kittlar sådär äckligt i magen, eller så blir flyget försenat.. hoppas verkliiiiigen att jag itne behvöer sitta på flygplatsen i flera timmar extra..

joooovars.. Ipoden krånglar som fasen också.. så sur på de... får inte in någon musik på de, o de va virusvarningar o massa skit.. ooooooh.. maaaaas.. så har ipoden med några låtar, o så mp3n med de nya låtarna, dom som fick plats vill säga.. inte så många.. :P men men.. sånt är det..


o italien ska vi vara nyttiga.. jag o Fredric.. ut på promenix o joggingtur varje dag? jooovisst.. de tycker jag det.. :) har med mig träningskläder som tog jäkligt stor plats.. hmm..

jajaja.. nu ska jag göra klart det sista.. ta en dusch mm.. så slipper jag göra det till möööran.. ;) hahaha


mor o far e sååå gulliga o kör mig ner till landvetter imorrn morgon.. <3

see yaa later.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback