Gotta go...

jovars.. 2008 är här.. och jag har inte varit en riktigt så aktiv bloggare nu.. ;) haha.. men men.. har haft massa annat för mig.. :) men år 2007 var helt ok faktiskt.. mycket hände- både roliga och tråkiga saker.. många skratt bjöds det på, men även många tårar.. ny kärlek, student, operation, jobb, Cypern, Italien.. detta är väl något av de större grejjerna som hänt året som gått.. för att fatta mig kort då.. :) Sen har det varit fyllt med en massa andra superbra saker också! jooo jaaa.. detta året då.. började väl med fest i Karlstad på nyår.. SUPERKUL! firade nyår med min broder som jag inte träffar alltför ofta.. så det var väldigt trevligt o bra.. hemmafest hos kjörling och hans flickvän Linda.. eller hemma hos Linda rättare sagt.. men trevligt var det iaf.. träffade mycket roligt nytt folk där.. :)

jahaaa.. och nu då? vad gör jag nu? jag fördriver min tid med att hmm.. Ja, har väl jobbat litegranna då o då.. annars då? jooo, jag tränar innebandy, o spelar lite matcher sisådär.. o så har antagligen jag fått ett nytt jobb!! :)
Italien here i come again!!! :) jooo, ska ner o jobba i nån/några månader på yatchen.. :D så som det ser ut så kommer jag åka ner redan på lördag! oj oj oj.. snabba vändningar här.. så det blir väl att börja tvätta och grejja o så idag.. för att fördriva denna tråkiga och regniga dag.. jovars...

ahaa.. får lägga in lite ny musik på ipod:en tror jag närmare bestämt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback