heeeeelg!!!

Gött.. och helg betyder?? SHOPPA:. ;) hahaha.. fasiken va gött.. och så vila upp sig då också.. mmmm.. ¨här i Italien så verkar det inte vara så noga med att handla på rean, för det finns gött mycket kvar på rean i affärerna.. o de e sånt som dom inte rear ut i Sverige typ.. hiih... det är kulkul.. =) annars då.. vädret fint idag också.. sooool och blå himmel.. fasiken va mycket bättre man mår av sol.. de må ja säga.. Hade det inte varit sol så hade jag inte stått ut me jobbet.. hahha.. men nu sitter man typ ute på Flybridge och dricker kaffe i solen.. muymma.. japp japp...

Det som är det värsta.. det är att jag kommer missa att åka till Oslo.. till Lova.. när hon fyller 20.. men detta är ju ett jobb.. ett viktigt jobb.. och tybärr kan jag inte komma ifrån tidigare... o att åka härifrån till oslo och sen tillbaka går typ på 3000 kr.. o så tar det ju ett tag att resa också.. flyga liksom.. o jag e ju inte sååååå sugen på att flyga..

Påtal om att flyga.. jag flög ju hit på lördagen då det var storm.. fy satiken.. det var precis så att planen fick lyfta liksom.. och jag brukar ha ont av starten i vanliga fall.. men fyy nu var det hemskt.. när vi lyft från marken så flög man runt som en vante i luften ungefär.. fram o tebaka och skakade.. det var hemskt.. men.. jag står ju här, så jag överlevde flygresan.. nu slutar jag om en halvtimme.. egentligen så har jag faktiskt tagit mitt slut på arbetsdagen redan.. jag jobbar så duktigt så jag tyckte jag förtjänade det.. hahahha.. ;) nåjaa.. inte nog med det, fick löneförhöjning för att jag sköter mig så bra och sliter med mitt  jobb..skitnöjd är jag nu.. =)

Kaptenen e australiensk, men bor i Frankrike.. riktigt trevlig prick.. sen har vi hon jag jobbar med.. Lotta.. man får inte sitta stilla iaf.. sliter som ett djur gör man.. så man kan ju lätt säga att jag förtjänade löneförhöjningen.. ;)

nåjaaa... nu ska vi packa oss iväg för dagen, och för veckan.. tillbaka till lägenheten och duscha.. mumma!!!

have it all!!

Pusss heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback