Flytt på G

jaaaaråå.. tiden går fort.. nu är det redan mitten av juli.. puuh.. den rusar iväg.. o snaaart så börjar jag plugga.. JO, ni läste rätt.. jag ska börja pluuugga.. igen.. så nu blir det flytt o plugg på universitet.. jaaa.. Karlstad blir det.. till att börja med.. efter många om o men.. har även ringt på en lägenhet som jag hittade av ren tur på blocket :) så kuuligt.. så på tisdag far jag till K-stad för att kika på den.. 37kvm med fransk balkong.. det duger ju.. egentligen skulle jag velat ha en lägenhet, men man kan inte få allt.. o lyckas jag att få denna, o jag tycker om den, då blir det denna direkt.. o ja kan nästan flytta in med en gång.. så det hoppas jag verkligen går vägen nuuu.. ja hoppas verkligen att lägenheten e braaa.. :) jakthornsgatan låg den på..

på tal om plugg.. kom in på mitt förstahands val.. trodde jag aldrig.. förskolelärare- uteliv, hälsa och identitet heter utbildningen :) hoppas detta ska bli braa.. o så kuul att jag o Anna kommer bo i samma stad.. ja längtar till henne nu.. hihih :)

ajaa.. nu ska jag äta lite.. sjuuk med feber nu. blää..

hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback