Breakaway..

ja då har man gått på schemat på jobbet, det som jag ska behöva följa hela sommaren.. puuuh.. jag har en jäklans seg sommar framför mig.. men blev riktigt glad då jag lyckades fixa så jag faktiskt är ledig en heeel vecka i juli.. :D så då blir det en tripp till sthlm med hjärtat.. bror min åker till trinidad-tobago i en månad drygt, så då fick jag låna lägenheten.. o vad passar inte bättre att göra när man har en hel vecka ledig? så då ska jag ta o flytta till sthlm en vecka, Vasa-stan t.om.. perfekt läge, nära till allt.. superfin lägenhet.. kan inte bli bättre.. :D

jaa.. o sen kommer ju broder på besök snart.. Joel o emma kommer från Luleå ner hit o hälsar på.. Längtar.. så då blir det Liseberg, kanalyra o beachvolley ihopa med dom :) så kul att man kan spendera lite tid med dom, saknar verkligen..
så det ser jag otroligt mycket fram emot!!!

Annars så har det väl varit som vanligt typ.. :)

var på en feet fest i götet på midsommar.. va la ganska trevligt.. huvudsaken var att vara med Fredric.. nu innan han skulle till jobbet igen.. midsommardagen spenderades hemma hos mor o far med lite grillat o så.. gottigott.. :)
men va fasiken, tror ni inte jag glömde kameran innan vi skulle till festen? så den låg kvar på sängen hemma. .triiist... o så sa fredric att han hade sin mobil med sig, så vi kunde fota med den.. JAA, det lät bra tyckte jag.. men va händer sen? joo batteriet dör innan vi ens hunnit komma till festen..ahhha.. lyckat elle vaad.. :)


joo förresten.. midsommar blev suuuuperdupermysig ändå :) slutade med att ja o bejb checkade in på Elite Plaza.. hallå eller?? :) finaste hotellet i göteborg.. hahhaha.. ;) så det blev en helt underbar midsommar iallafall :) myspyyys..

kul att det spöööööregnar ute nu.. o så ska man iväg o träna fotboll... aaaa..

jaja.. nu ska jag försöka blunda nåra minuter innan träningen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback