Closer..

trött efter fotbollsträningen.. Ätit ägg, o dom som känner mig vet att jag inte tål ägg, så det blir nästan katastrof.. ;) hahah..men ibland måste man få unna det ändå.. Man får ta konsekvenserna efter.. Men ikväll ska jag bara vara hemma, så det gör inte så mycket.. :P men ont kommer det göra.. hela natten typ.. men ibland så.. va så gryyymt sugen påt..

intressant då..

nu väntas en hel helgs jobb.. kul.. eller inte.. men tiden går ju.. o snart är det redan måndag.. o då kommer ÄLSKLING hem.. :) det är ju upp o ner i ett förhållande ibland.. men just nu så är jag högt upp bland alla rosa moln :) så glad o kär nu.. :) O fredric har blivit frisk nu.. helt o hållet.. och därmed blivit en helt ny person.. eller samma person som jag träffade för 1½år sen :) sjukdomen tog på oss båda två.. men kämpa och inte ge upp var det som var det viktigaste under sjukdoms-tiden.. och sedär.. nu står vi här.. Som nykära igen :)

Så nu vill jag inget hellre än att ligga i F´s famn.. där jag trivs bäst :D

ajaa.. nu ska ja kika lite på tv.. :) o fortsätta polera mina naglar.. när man inte får ha nagellack o sådant på jobbet så får man ju göra dom snygga på nåt annat sätt helt enkelt..

3 hela veckor med älskling o Bror o emma.. :) underbart!!

Liseberg, stockholm here we come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback