Heja Gult o Blått!!

japps.. idag hejar vi på våra färger.. gult o blått.. o så ska man vara vit? nee,  det går ju inte ihop riktigt om man säger så.. :P white-party ikväll då.. hos erika o amanda.. Nyktert.. japp.. det blire.. match imorrn, japp.. undra vad jag ska ha för kläder på mig egentligen.. återstår o se.. orkade inte handla något nytt denna gången.. i stan igår hittade jag massor som jag verkligen ville ha, men kände att jag fick hålla lite i pengarna.. trist.. Allt var färg-glatt också.. annars då?

jag har kommit på att det är jääädra dyrt att ha bil nu.. fasen.. full tank e ju 750 späääänn!!! inte något som man har råd med jämt vill säga.. mor o fars bil går på etanol, så där kostar bränslet dryga 8 kr/litern.. medans bensinen kostar typ 14kr/litern.. heeeeeelt sjukt.. så nu när jag har F´s bil varannan vecka så har jag insett att det är skitdyrt, vilket man ändå inte hade något grepp om när man inte hade bil utan bara körde pappas.. :)  surt om jag får säga det själv..

ska nog försöka se om jag har nåt snyggt vitt här hemma.. har mest basplagg som e vita.. de flesta festplagg är svarta.. jaa, men så är det.. o bara vitt rakt igenom.. svårt också..


Heeeeja sverige ikväll!!! får ha sverige-kläder på sig fram till kl: 20 ikväll då.. sen vitt.. hehehe.. :)


ajaaa.. får kila nu en sväng o kika..

hadeeee!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback