I realized..

längesen jag skrev här.. Men, jag har inte haft något större att skriva.. livet har stått stilla ett tag, och jag har bara låtit det flyta med strömmen.. Egentligen har jsg inget större att skriva nu heller.. eller egentligen är det massvis som vill ut, men jag kan inte formulera mig, få ut orden rätt..vet inte vart jag ska börja.. we live and we learn.. de e inte bra iaf.. Jag vill bara ut.. men ut från vad? Jag vill något mer, och på något sätt så längtar jag så fruktansvärt iväg.. iväg härifrån.. flytta.. känns som hösten är långt bort.. Jag slits itu.. Jag vill ha Fredrics famn att krypa ner i, o bara vara.. o andra sidan vill jag vara stark o stå på mina egna ben..

neee faan.. jag vet inte.. va händer med livet.. jag flyttar, börjar plugga.. Karlstad? Örebro? Halmstad? vart tar jag vägen?
usch, att inte veta vart jag vill stör mig otroligt.. o att få reda på om man kommit in på skolorna så sent stör mig något otroligt.. Jag är faktiskt riktigt sugen på Örebro.. men det är ett "stort?" kliv att flytta dit, utan att känna någon överhuvudtaget.. långt hemifrån.. ensam... men vadå? egentligen.. så är det ju ändå nära.. kunde ju vart längre bort.. har även kollat lite på umeå o luleå.. men hur skulle de bli då? jag skulle ha bror min i närheten, o de skulle vara guld värt, men ändå så är det väldigt långt bort.. Vad skulle jag göra? behöva lämna min F? är jag villig att göra det? neej inte villig!! men jag måste tänka på mig själv i första hand.. skulle jag få för mig att flytta till luleå, jaa, då skulle det kanske vara svårt att ha förhållande på så långt avstånd.. K-stad ska ju inte vbara några problem.. nee.. jag vet inte vad jag ska skriva.. de blir ju bara kladd alltihopa..

nu är jag för trött för att skriva.. så dags att nana.. jobb imorrn möra också.. gott gott..

F, I miss you!!!!!!!!!!

pusspusss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback