Cause I am hanging on every word you say

ooooh.. öronkärlek.. Lifehouse.. Aldrig kommer jag tröttna.. : D Är förövrigt suupernöjd med min nya blogg.. :D
tack Ida.. Katta är supersöt nu o skickar musik till mig.. oooh.. she knows the best!!! :D

Lovely ringde ifrån Italy nu.. Dom hade värsta ovädret med åska o blixtar.. uuuhi.. de åskade faktiskt en gång under tiden jag var där också.. trodde jag inbillade mig vid dom två första mullren, sen förstod ja, visst åskar det.. uuh.. inte roligt.. nåååjaaa.. snart så kommer bubbe heeem.. : D 14 mars klockan 11:00 ska jag stå på landvetter i vänthallen.. hjärtat.. :) Sen så ska vi gå o myspysa på Ikea och massa andra affärer.. om jag får bestämma.. *fniss*
får hitta lite kläder nu som jag kan ha när jag ska te Luleå, o så på Sandra o Carros kalajs.. Jomen..
För jag har ju inte några kläder redan liksom.. ;)  *mohahaha*
 Längtar tills jag får min egna lya, så jag får tillgång till fler garderober, så att alla kläder slipper hamna på golvet för att jag ska prova och leta fram en enda tröja som ligger längst in typ.. :P

nåjaaa.. Nog om det.. jag vill hitta något riktigt klockrent.. synd jag inte var i Italien nu.. det var ganska ok shopping där faktiskt.. det som var det bästa med att shoppa där var att man slapp oroa sig för att någon annan ska ha exakt samma outfit som mig.. :)

jajaja.. nog om det.. nu blir det naning.. eller iaf tv:n.. Farligt med tv i sovrummet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback