Help me!

Hmm.. jaaa, då till mitt i-landsproblem.. Jag är sjukt trött på mitt hår, (det borde jag verkligen vara) och är då sjukt sugen på att göra något drastiskt.. men vaaaaad?? ge mig förslag.. :) sandra tycker att jag ska klippa mig kort.. eller inte kortkort, utan mer typ till axlarna-kort.. :P haha.. o så uppklippt och taggigt.. jooovisst, men då måste jag klippa av håret på längden.. vill jag det?? sedan till färgen.. e gött sugen på att färga håret lite mörkare, och ha röda nyanser.. men blev även lite sugen på att ha typ kopparfärgade partier runt om i håret.. :) svåååårt..
 
kortet nedan är nog för 2 år sen skulle ja tro.. så fast lite kortare och mer taggigt? vad tror du?

Hmm.. image44

help me :)


Tror jag har bestämt mig..;) hihiih.. såhär typ.. :


nervös redan nu.. har itne bestämt mig ännu.. meeeen ändå.. e nervös ändå.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback