Kvällen innan..

Imorgon ska jag iväg till Landvetter och hämta F.. klockan 11 landar han..
ska behöva köra dit helt själv, men tack o lov har jag Richie Kotzen, Mr.Big, Leona Lewis och Vincent som håller mig sällskap i bilen.. räkna med högsång för min del.. :D hehe..
Hoppas på ett snabbt besök på Ikea, och kanske 5an.. men jag ska inte förvänta mig för mycket.. ;)
F brukar inte vara så sugen på de dära med shopping ihop med mig alltid.. undra varför? haha!
jajaaa.. Jag får hoppas på det bästa..

sedan blir det hemfärd, och hämta upp vovven Molly, för jag har lovat en tant på jobbet att jag ska ta med Molly och hälsa på, för att dom är gamla bekanta. :) hihi.. Hon lyser upp när jag pratar om Molly..
Och vad en hund kan ge glädje.. jaaa.. så det ska jag bannimej göra.. :)

Sen har jag match mot *********************** Herrstad.. fråga mig inte vad stjärnorna betyder, men jag kände för att skriva dom där.. ni får själva få er en egen uppfattning om vad jag menar.. :D Hemma i Rådahallen klockan 20:00.
vi ses där :)

jajaaa, och jag får väl följa upp Kattas spår, för hon har börjat tjata om hundar på sin blogg.. sicken människa hon är alltså.. men jag ska inte vara sämre..
själv har jag redan bestämt mig för vilken vovvsing jag ska ha så småningom.. :D

image46

Älskar hundar som hag öronen neråt..!! :)

en sådan ska bli min så småningom, när möjligeheten finns, när pengarna och boendet finns :D
Och när någon har en sån här gullunge till salu också :D

image47
En vuxen Phalene :D  såååå fin!!

jajaaa.. nog om det.. dusch och sen sooova.. upp tidigt te mööra, och man måste ju vara pigg o allert när man ska köra bil :D

nattinatt!!

Detta klippet måste förövrigt ses!! sötare bebis får man leta efter!! HAHA!!

http://www.snabbstart.com/film/cc5ed6b8c6

Kommentarer
Postat av: katta

haha, en sak e iaf säker, å de e att vi inte har samma smak på hundar ;)

2008-03-14 @ 09:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback