Melodifestivalen..

Jaa.. jag röstade faktiskt på Linda Bengtzing.. sköööönt att hon gick vidare.. :D men att charlotte gick vidare var ingen hitt faktiskt.. hon kunde istället åkt ut.. tyckte inte det var någon bra energi i den låten.. nee fyy.. Men heja Linda, tycker hon är en skööön människa också.. så det gillar vi.. lite fart i låten också, medryckande.. jootack.. :)

image39

Har nu beställt biljetter till Luleå, till min kära broder.. det ska bli kuuul!!! :) åker  torsdagen 3e april, tätt efter min 20års dag.. jag ska också bli gammal och få gå på systemet som jag vill.. ;) haha..så där ska jag iaf tillbringa min torsdag-måndag.. hääärligt.. så de blir paaarty.. Emma har lovat att fixa fest på lördagen.. och på fredagen ska vi på något som dom bokat.. after work-grejs.. ska bli skitsköj faktiskt.. sist jag var där fyllde jag 18.. fyy, har inte varit där på 2 år alltså.. fy mig! men men.. jag gick ju faktiskt i skola, och sen när väl sommarn kom så jobbade jag mycket.. så det blev inte mycket tid över.. Men ska iaf försöka hinna med en tripp dit igen denna sommaren.. kanske på Luleå-kalaset.. För det är väl så det heter? :)

hehe.. ajaaa.. match igår.. vinst med 7-5.. götttt.. match imorrn? känns lite som att jag börjar bli lite magsjuk.. uuuhii.. magen är inte som den ska, och jag känner mig fruktansvärt illamående.. så.. får la se va som händer o sker.. nåjaaa.. nu ska jag tillbaka till tv:n igen.. om det nu kan vara något bra  en lördagkväll. .är inte så ofta som man sitter inne o kollar på tv på lördagskvällar, men ikväll gör jag det faktiskt.. :P

hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback