Oslo, Richie Kotzen, klippning..:)

Wow.. Händelserik helg.. men roooolig!!! i fredags så, jaa var jag först på delegeringsmöte, alltså möte så att jag ska kunna få ge medicin på jobbet nu igen.. måste förnya det varje år.. så det var fixat i fredags, sen drog jag iväg till sandra.. vad hände där? Jag klippte av mig håret för tusan!!! koooors.. trodde verkligen jag skulle svimma där ett tag.. men blev riktigt nöjd med resultatet.. :) har inga bra kort ännu, men håll ut, det kommer.. :) 

jaaaa.. o så kom brorsan hem.. Han och Nicklas tjatade med mig till Oslo på lördagsmorgonen.. och jag ångrar det inte ett dugg!!! dom hade biljetter till Richie Kotzen, okeej vem är det tänker ni säkert.. men han är verkligen HELT otrolig!! helt ooooooootrolig verkligen!!  Alltså, man fick en jäkla kick av att se honom, stående två meter ifrån.. Och hans röst.. mmmmm!! han rekommenderar jag skarpt!! så efter det så for vi iväg till ett uteställe som heter Living room, där vi stod uppskrivna på gästlistan..  eftersom det var 23 så hade vi tur att vi stod med på listan.. Lovis följde med, min söte vän, och vi dansade loss som få därinne.. Så kul har jag verkligen inte haft på huuuuuur länge som helst.. jätte mysigt place..tack axel för att du firra in oss.. : D
därefter fick vi dock stå i en taxikö i 1,5 timmar.. i regn o blåst.. snacka om att man har bliviit suuper förkyld.. huuamej.. men det var det värt faktiskt nu när jag tänker tillbaka.. haft en otroligt bra och rolig helg.. jäkligt glad att dom tjatade med mig.. :D såååå nöjd!!!! resan hem var väl inte den roligaste.. hahaha.. bakfull, och lång resa, och sen när vi kom till vägen mellan halden och ed så var pizzan nära, om man säger så.. ;) hahaha.. fy vilken resa.. men sen blev det bättre.. käkade pizza i ed, där dom hade champinKoner på pizzorna. hahahahaha.. de va megakul..;)  ingen fattar.. men ändå.. övertrött, och sleten som man var..

jaaa, och idag, så jag har beställt en daaaator!! en laptop.. hur coolt är inte det? iställe för att jag går o nallar lite då o då på pengarna som jag hade så kunde jag lika gärna lägga det på något som jag verkligen kommer behöva och verkligen vill ha, så då kom jag fram till att jag skulle beställa en laptop.. Så min snälle bror "byggde" en dator på Dells hemsida.. och jag blev Kanonröd.. den är vit, "alpine white" typ sån där poolishblank, eftersom jag kom fram till att jag kan ha den liksom utan att beöhva tänka på färger, hade först tänkt en röd, men vitt är lite lättare när man tänker på vart man ska ha den o så, att den passar in i inredningen helt enkelt.. ;) haha.. o svart ville jag inte ha, för de tycker jag e tråkigt.. så då blev denna fina vita blanka bra.. :P

så jag avslutar det hela med att Richie Kotzen verkligen ääääger!!! Jag älskar honom verkligen nu.. :D

Kommentarer
Postat av: johanna

det hade varit kul om du berättat vad din favorit lek var som barn i min blogg på mitt senaste inlägg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback