Songs..

Har suttit och kollat igenom lite gammal musik här på datan.. ganska gamla låtar om man säger så.. :) hahaha..
men man fick även en överblick av vad vissa låtar verkligen betyder för en..  Starka låtar som man kopplar till något eller någon.. Ett bra sådant exempel är Im here without you med 3 doors down.. Den var min absoluta favoritlåt under en tid, en tid då jag var lyckligast i världen.. en tid då jag var... 15 år och superkär.. Mitt första superseriösa förhållande.. Men den tiden skulle ju också få ett slut, och med det slutet följde även låten.. Varje gång jag hörde låten någonstans så fick jag stänga av.. Den var alldeles för stark, och känslorna var fortfarande ohanterliga..
Efter ett par år så hörde jag låten på radion och iddes inte stänga av den.. Och även då, så kändes det.. Men lite lättare.. Första kärleken kommer man liksom alltid komma ihåg, det är sådant som man kollar tillbaka på när man blivit äldre.. det är sådana minnen som man oftast mår bra av att kolla tillbaka på efter några år..

ojoj, nu blev det djupt igen.. :) hahah..

Jaja.. tillbringade min superroliga (inte) lördag framför en hyrfilm med min mor.. Men som sagt, det var jag som mådde bäst imorse. när jag inte var ute o härjade liksom.. :) nåjaaa.. drömde massa knepigt..

---------> braa o fint!

http://www.youtube.com/watch?v=3J8q4cBSkTQ


O gud va gött det känns nu när jag beställt resa till Luleå.. allt känns mycket ljusare, eller, vad man nu ska säga.. :) Jag ser fram emot det fruktansvärt mycket verkligen.. ska bli superkul.. o denna gång så är det är jag som får gå in på systemet och köpa öl till brorsan.. ;) hahaha.. på tal om broder.. Kära broder kommer hem på torsdag för en snabbvisit.. det ska bli trevligt.. är ju inte så ofta liksom.. :) och man saknar faktiskt bröderna enormt, även fast man var såna ovänner när man var små.. men när jag tänker efter så var det bra att ha bröder hemma även fast man bråkade.. För dom fanns alltid där och ställde upp för en.. Dom såg till en, tog hand om en, och försvarade alltid lillasyrran.. jaaa... det saknar jag..

jojoooo.. nu ska jag kolla tv tänkte jag.. :) cykla lite också.. på våran supermoderna träningscykel.. fast.. iofs inget fel på den, den funkar perfekt.. :)


Kommentarer
Postat av: ida

Caroline Karlsson? I så fall har jag fått ett mail (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback