Cypern, 4e gången :)

Hahaha.. de blev en snabb o impulsiv beställning.. satt o kikade på två hotell som vi inte kunde välja mellan.. o så skulle jag jämföra priserna, o så.. ena hotellet kostade 5700 med all inclusive, o de andra 4700 med bara frukost.. o så när jag satt inne o greja o kollade lite på kostnader, så vips, så gick priset ner på den med all inclusive.. till 3700kr/person.. fy satan.. så snabbt som attans ringde mor sin boss o han sa att det var ok, så vi tryckte på beställ..  o efteråt kändes det lite konstigt.. så vi åker om knappt 4 dar.. :) o jag är skitnöjd.. va inne på SMHI ´även o kolla lite väder, o när vi landar där ska de vara 28 grader o strålande sol.. jag ska inte klaga!!!! :D

jajjaaa.. så nu är det bara att sätta igång att tvätta o se till så att man har allt som man ska ha med.. :)

ska till jobbet nu även.. jobbar idag 13-21.. o på lördag jobbar ja 07-14 o sedan 17-21.. jajaaa.. pengar iaf.. :D

nu får ja ila.. för ska hinna fixa food o så även..

puss en glad semester-Carro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback