det var inte igår..

Nej, jag har nog glömt bort det hära med bloggande nu.. var ett väldigt tagsen.. men när jag väl har fått tummen ur och skrivit ett långt o innehållsrikt inlägg och klickar på  "spara och publicera" vad händer då? jooo, det funkar inte.. och hela inlägget försvinner.. blääää.. då lbir jag arg o kastar datan i väggen.. men jag lät bli att kasta datan, vilket skulle bli ganska dyrt om jag hade gjort.. nåjaaa..

Något annat då.. joooooo, Jag o mammsen planerar resa.. vart? jooo till CYPERN.. 4e gången för min del, men jag har varit så himlans nöjd med cypern varje gång jag varit där.. så det funkar igen liksom.. ska försöka hamna på fig tree bay denna gången, så det blir lite omväxling.. Agia napa kan jag ju utantill nästan nu så..;) hehe

jaja, resan planeras iaf till 19e maj!!, på måndag då med andra ord.. snabba ryck.. detta datum om mor min lyckas få semester den dagen, ..annars så blir det den 26e maj.. men det går ju det med.. nackdelen att åka då är att det är typ 1000 kr dyrare.. o de  e ju inte jag så sugen på.. med min plånbok just nu så ligger det inte så bra till.. :)

o nu hör jag att mamma ringer o hör om nån vill jobba för henne.. nu blir jag GLAD.. :D

nu längtar jag.. :)

kommer mer uppdatering senare..  :D

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback