Hello sweden!

Efter många om och men så kom vi även hem ifrån Cypern.. planet var försenat med 2 timmar, vilket var en evighet när klockan var 12 på natten, på en flygplats, och man visste att när man landat i göteborg så var det bara att sätta sig i bilen och börja köra den långa vägen hem.. Men hem kom vi.. oskadda.. satt o tuggade på godis hela resan hem.. puuh.. däcka i sängen direkt.. va hemma 8 på morran.. så sen sov jag till 3.. eftersom vi hade varit uppe o flängt i över ett dygn.. så det var skööönt.. sen så fick jag iväg till träningen.. puhh.. då vart man trött..!!

men hade iaf 36 grader varmt.. så götta sig i poolen o haaavet.. underbart!!
 
Annars då? mnin lille gulleponk har börjat på nytt jobb.. Stena Line.. nu jobbar han en vecka, och är hemma två veckor.. bläää.. jobbigt.. när jag kom hem från cypern, då åkte han o jobbade.. så vi avlöste varandra liksom.. så det blev ingen puss o gos på tisdagen när vi kom hem.. men men.. får vänta tills på måndag nu.. seegt..

annars så har jag planterat o donat som bara den.. fint ska det vara.. har skaffat mig en ny hobby, som jag faktisktt tror jag är hyffsat bra på också, hahaha.. Plantera o sånt.. har redan gjort flera "grupper" o sen planterat ute i trädgården hos bubben.. riktigt kul faktiskt.. så nu ska här röjjas i lannet, så ska det i gräslök, dill, persilja, morötter, jordgubbar, mm.. har redan hunnit med att sätta några smultronplantor, som jag hoppas ska ge lite goda bär till sommaren.. :)

har även klippt mig o färgat håret..  O på lördag blire party.. Johanna i åmål har fyllt 20, o så är det kulturen.. så då ska de dansas.. :P

jajaja.. nu fick jag ivääg.. upp o sola imorrn med sandra.. o luncha såklart.. :)

tjing tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback