home alone..

mmm.. är hemma nu själv.. trodde att jag skulle vara ledig idag, men nej, dom ringde från jobbbet o frågade om ja kunde komma.. och då fick jag ju säga ja.. hade ju egentlgen en del att göra idag, typ tvätta, handla o sånt.. men ja.. så får göra det på söndag.. för imorrn jobbar jag hela dagen mellan 07:00 o 21:00.. dom dagarna är sega.. puh.. men men.. det är ju pengar, o det behövs verkligen nu... o nu börjar jag få lite känsla av att vi verkligen ska åka på måndag.. man har ju liksom inte hunnit smälta det helt ännu, men nu så.. har aldrig rest på så kort varsel om man säger så.. men jag ska inte klaga precis..det ska bli oerhört gott att komma bort.. verkligen.. flyger 19 maj 06:45.. o sen hem 23:05 natten mellan 26 o 27e maj.. mums en extra dag i solen.. :)  

jaja... så nu har jag fixat lite avsnitt av newport harbor, det dära som går på MTV ibland.. är ju ingen höjdare, men hade inget annat att se på så.. de blir att kolla på de ikväll.. så ska det låta ska jag också hinna med o kolla på..
blir en myskväll, med tidig läggdags.. ska faktiskt försöka vara i säng vid 10, vilket jag inte tror jag lyckas med, för jag fastnar framför tvn.. o har man tv vid sängen så är det ännu jobbigare.. hehehe.. :)


här är vårt hotell i vart fall.. all inclusive o grejjer.. :) o stranden precis nedanför.. mmmmmmm :D
image48

jaja.. detta blir nog bra.. nu ska ja fortsätta kolla på 2½ men.. de e jäkligt skoj de.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback