And..

där var resorna borta.. SUCK! men som jag kom o tänka på, det är kanske bättre att vänta till våren, då jag kanske har det lite bättre ställt med pengar.. o så kansek ajg kan få med mig älskling också =) wiiie.. Annars så är det typ storm ute nu, uschamej!! trist.. nu önskar man verkligen att man låg på en strand långt bort i värmen.. jotack!! Sånt här väder är nog det värsta.. blåsigt, kallt, o rått.. usch!

Vaknade upp i ett par varma armar iaf.. MMM!! Så jag ska inte klaga.. me like.. I looove him!

annars så blir det lite träning idag, ner o simma med Annicka, o efter det så blir det solning.. SKÖNT..=)

Imorgon är det match också.. mot Sunnanå.. HATmatch... Kom dit och kolla!!

Så det blir en lugn fredag, upp till banken för att lösa allt med lånet och så, till skolan =) jaao, nu har jag bestämt mig iaf!! =)

nu ska jag laga lite mat o fördriva dagen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback