Baby, youre the greatest..

gud, nu är jag såå trött.. gick upp kvart över 6 imorse.. fy fasen.. kvart över 7 kom sandra o hämtade mig, så åkte vi ner till Vänersborg.. Melleruds IF vann sin grupp överlägset, Bäckefors åkte ur tyvärr.. så nu har jag kommit hem och precis slängt i mig en bit mat.. kan säga att jag har grymt ont i ryggen efter att ha suttit på en sliten plaststol från klockan 8 till halv 3!! shiit.. nåjaa.. det var jju lite trevligt också!!

nu ska jag iväg en sväng till farmor innan jag ska ta bussen till älskling.. myskväll blir det.. VIKTIGT att jag är pigg och allert imorgon! så filmkväll är perfekt.. =)

jajaa.. har inte så mycket mer att skriva nu.. skriver kankse senare.. =)

ciaao so long..

*wish me luck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback