Bake a cake.. =)

NRJ´s webradio står på för full hals, och jag bakar.. =) hahhaa.. elle ja.. jag har bakat rättare sagt.. =P de blev chokladmuffins med nutella.. hehehe.. sån där nutella, nötkräm.. så jäkla sliskigt.. men får prova det i muffinsen =)
dom blev nog bra.. dock så svårt att veta med muffins när dom e klara, för att dom kan vara skitfina på ytan, o sen är dom geggiga inuti.. så man får mixtra lite för att inte bränna översidan, samtidigt som man vill ha någorlunda fast konsistens inuti.. =) jepp jepp.. nu har jag bara det sista kvar.. en klick med nutella på som dekoration.. =P fast det går ju inte ta på förrän de har kallnat.. Obs, i brist på stora muffinsformar så får man taga vad man haver hemma.. o fler blev det ju också ;) hehehe.. kan inte säga att jag är nöjd ännu, har ju inte provsmakat.. ;) någon som vill komma på fika?? =)

fyy vad grått det är idag alltså!!! man blir ju så himla depp.. de har ju vart exakt samma ljus ute hela dagen.. inget alls med andra ord.. o himlen har varit typ askgrå.. trist!! o blåsten har varit kall, och isig.. trist trist trist!!!! då passar det bra att baka.. det är en typisk sak man kan göra när vädret sviker..

             



recept om någon vill ha =)


Annars blir det nog ganska lugnt idag faktiskt.. hmm.. känns som det är något jag borde göra, men kan inte komma på vad.. imorgon ska jag iaf försöka simma.. idag kan jag ju knappt gå med träningsvärken så ;) haha..
kan bli så att jag följer med pappsen till farmor en sväng, om han ska dit.. Hon tycker de e lika kul varje gång när man kommer och hälsar på.. de tror jag det egentligen.. bo ensammen är inte kul inte!!

ska ägna mig åt mina naglar också.. =) fixa till dom med lite manikyr kanske? och fotbad.. mumma =)


jepp.. skriver nog kanske sen igen!!! puss haaj!

Kommentarer
Postat av: Evelina G

Du har blivit utmanad i min blogg, Antag utmaningen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback