Because..

Nu går även denna dagen mot sitt slut.. och det är redan helg.. hmm.. även fast tiden går gött segt när man bara går hemma och inte gör något, så jaa.. det går snabbt samtdigt som det går sakta typ.. nåjaa.. inatt/imorse drömde jag nog sammanlagt typ 5 drömmar.. shit säger jag bara..den ena mer knas än den andra.. konstigt egentligen hur man drömmer.. bland annat att jag var gravid, i typ 7 månaden, andra att jag jobbade på gina tricot, o blev typ hotad med en pistol av ett fyllo, som sen sköt ett skott mellan mina fötter innan han släppte pistolen, till jaa en tjej som jag inte umgås med alls.. hahaha.. helt sjukt.. o så föll han ner på golvet och grina.. jaaao.. knas knas.. dom andra är lite suddiga nu men.. det kommer jag ihåg iaf!! Imorgon är det match jaaaa.. hmm.. dom droppar mig i karlstad efter matchen, och jag ska tillbringa min första fredagsnatt i lägenheten.. sova där alltså.. haha.. kul väl.. nejtack.. har allltid haft så brått hem på fredagar, då jag vetat att min goooding har stått hemma vid järnvägsstationen och väntat på mig =)

men ja, någon gång måste ju bli den första.. och detta blir antagligen den sista också ;) hahaha..

annars så är min lördag kanske proppad och planerad.. jepp.. den kommer börja med att mor o far ankommer till min lägenhet någon gång vid 10 tiden, och så får det börja bäras och plockas.. PUH!! sakerna väger ju inte 1 kg liksom, snarare 20.. puuh.. o stooora som satan.. men men.. fick vi in dom, så ska vi väl få ut dom också.. kruxet är väl ändå att flera av sakerna var omonterade när vi bar in det.. hmm.. vi får helt enkelt lösa det hela..

efter detta så väntar den långa färden hem, med släpkärra, vilket gör att resan tar mycket längre tid, så räknar nog med att vi är hemma runt 7 på kvällen, vilket resulterar i att jag inte hinner med sandra och dom till trollhättan, eftersom vi måste bära in alla saker i huset och så.. Men har ju älsklings bil hemma, för jag ska iväg på natten och hämta dom i trollhättan, så kan bli att jag åker dit tidigare, och går ut med sandra och dom en sväng innan det är dags för hemfärd.. blir dock nyktert, eftersom jag ska köra.. och känner jag dessa killar som jag ska köra hem rätt, så blir det även mc donalds på hemvägen =P heheh.. så är väl tillbaka i bäckefors typ vid halv 5 kanske.. ;) haha.. jajaa.. jag bjuder på det.. bara inte det blir sådär svinhalt som det har varit nu några gånger.. det är inte roligt. .ska bränna mig en bra skiva hade jag tänkt, för det blir en tråkig färd ensam ner till trollhättan.. men med musik så blir allt kanon =) då sitter jag och sjunger för fulla muggar =) hahaha..

nu ska jag nog göra mig redo för sängen.. borsta tänderna och så lägga mig tillrätta =)

aaoow.. måste bara säga.. det är LYX att ha badkar hemma.. det är verkligen hur underbart som helst att kunna tappa upp ett badkar  med vaaarmt vatten och tända några ljus, o sen bara lägga sig och njuta.. låg nog i över 1 timme i badkaret förut.. såå skönt och avslappnande!! =) 

nattinatt vänner!!

Miss my darling!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

eheheheheh. ja! sjdå? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback