En nöjd Carro =)

Jaaaao.. Idag är jag minsann nöjd.. först och främst vaknade jag upp i armarna på världens bästa pojkvän =) dock så var det väääldigt tidigt.. men underbart ändå.. sen när han kilat iväg till jobbet så hade jag sällskap av katten Kajsa istället.. vi låg o myste i sängen =) dock har jag märkt att jag är måttligt allergisk mot katter.. har inte känt av det förut.. men nu så.. attans.. kan bero på att de är så nära inpå, när de ligger i sängen o så.. jajaa.. ta några clarityn mot allergin så ska det nog gå bra!


Var i Åmål idag och skulle kolla innebandyklubba.. blev ganska besviken när jag såg att dom inte hade så många fatpipe, men sen när jag kikade lite längre in på hyllorna så där fanns den.. Min fatpipe.. =) inte likadan som min förra, men likadant blad.. skitnöjd.. och ännnuuuu mer nöjd blev jag när jag såg att den var prissänkt.. var tydligen någon kampanj eller något.. och det var precis den klubban som jag kikat på på internet o hade tänkt beställa, där kostar den 899kr, jag fick den för 490 spänn.. hahaha.. en nöjd och inte lika fattig Carro lämnade intersport =D


jaooo.. sen på vägen hem stod det en bil o brann för fullt i köpmannebro..uschamej..

nu ska jag o sandra kika på en film var det tänkt.. mucho gusto.. men först mackor o oboy.. =)

skriver kanske senare =)

///Carro

Kommentarer
Postat av: cia

jag komenterar långt ner.... :) för haha jag kan inte kolla upp... jag skrev bara så i fridas blogg för att ja tänkte att personen skulle läsa det å bli lite rädd! :) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback