everything..

onsdag idag.. Har varit uppe och lämnat mitt CV, så nu är det bara att hoppas på att de behöver mer folk.. =)
Sen vid 12 ska jag luncha med mammsen.. hon jobbar o pappa jobbar.. så jag är ensam hemma och har enormt tråkigt.. så frågade mammsen om jag ville komma o luncha med henne, jaapp.. det blir nog en smarrig sallad på vågen.. =)

Annars så har jag enormt med träningsvärk efter igår.. haha.. fy fasen.. =) började träningen med fys.. benstyrka mm.. o fy satan.. man var lätt som spaghetti sen när man skulle fortsätta med övningarna.. =) hehehe.. så idag känns de i varje muskel i benen.. men så ska det vara! ganska skönt ändå.. inte träningsvärken, men det man gjorde för att få träningsvärken.. känns så jäkla bra efteråt.. o det var ju inte den hårdaste fys-träningen jag vart på heller.. den var lagom =) nåjaaa.. Annars så blir det nog lugnt idag.. fortsätter nog med mina garderober o fixar iordning.. kan kanske bli att jag bakar också.. hittade ett smarrigt recept på chockladmuffins med nutella.. det lät ju änna lite spännande.. =) annars så kan det nog bli att jag bakar något annat också.. känner verkligen för att baka.. =)

så det återstår att se.. ska dyka ner i mammas recept sen o se om jag hittar något kuligt som jag känner för att baka! kan ju faktiskt bli scones också.. vem vet.. =)

någon som har något förslag?? =)

nee.. nu får jag ta på lite mascara och åka upp till köpingen där mamma väntar..

ciaao på er!


..you are everything..

Kommentarer
Postat av: Evelina

JAG DÖR PÅ DEN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback