ganska så..

ungefärjaakanskevemvetjagvet..
Typ..

sitter o slurpar på en kopp med the.. mums.. Mamma har så goda te-smaker.. mums igen!

hemkommen från Becca.. suttit o tjötat lite, och hunnit kolla på början av 4 olika filmer, den ena sämre än den andra.. men så är det =) Glögg blev det också, dock inga lussekatter.. trist.. fanns inga på ICA.. konstigt? njaa,kanske är för tidigt, men glöggen hade dom staplat upp så stort och prydligt, perfekt så en flaska ska slinka ner i korgen.. en sån dära extra-sak som man egentligen inte hade skrivit på listan =P

Kallt och mysigt ute, vill verkligen att snön ligger kvar.. Please.. ska försöka dra med mig mammsen på en promenix till morran om vädret tillåter..

usch.. Känner hur mitt humör dalar upp och ner.. kan nog bero på att jag börjat med piller again.. Kroppen får vänja om sig igen.. och det kan nog ta sin lilla tid, under tiden gör jag mitt bästa för att hålla humöret uppe.. men ibland så rinner det över.. o så får amn för sig så dumma saker asså!! helt sjukt.. men det är ganska lugnt, för jag intalar mig själv att jag bara hittar på, o då brukar det bli bättre sedan! Jag låter ganska sjuk märker jag själv när ajg läser, men det är lugnt.. =)
välkommen in i en "kvinnas värld" ;) haha..

Ska lägga mig framför tvn o se om det finns något bra.. CSI of course.. det är bra de.. synd att Warrik dog.. men sanningen att säga så dog han i serien för att han skulle åka in i fängelse på riktigt.. hmm.. bad boy!?!

förövrigt så inget intressant, men när jag kollar tillbaka här om några år så kan jag vara stolt över mig själv..
jag har nämligen fått mina orkideér, mina BILLIGA orkideér att börja blomma igen.. det kommer jättefina nya blad.. haha.. herregud.. mirakel kan ske bara man tror på dom ;) hahaha.. även om dom är billiga så är det kvalítet på dom.. mäkta nöjd över dom.. stora o vita o fina.. dock inga blommor på nu, men den som väntar på något gott.. kanske kan börja blomma tills jag flyttar igen.. ;)

jaoao.. nu blire CSI.. Byebyee!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback