Halloween-night!=)

OJ.. nu har jag kommit hem från wärs.. klockan e typ 01:36 och jag.. jaaa vad gör njag. =) jag åkte hem tidigare, orkar inte med wärs om jag ska vara riktigt ärlig.. tycker det är ganska trist.. men jaaa.. gött att komma hem.. nyss smaskat i mig en apelsin i hopp om att inte bli baksi.. bra dääär vaa... ojoj.. ser typ i kors.. sminket  e borta iaf.. de e skönt.. =) ich jag skriver väldigt bra för att vara en vinflaska, två drinkar, en halv typ bacardi-sprit 22% fullare.. hiihh.. får dock sova ensam inatt.. =( älsking e i ed, och han har också skittråkigt.. vilket är bra på sätt o vis.. inte att han har tråkigt med sina vänner.. men att han inte har kul med några tjejer.. ;) hihi.. detta kommer jag läsa imorgon o skratta åt!! ;) haha.. nåjaa.. jag litar på min älskling.. och jag är verklihen sååå superkär!!! =) de pirrar i magen.. trots allt sojm hänt.. <Me like youu soo much!

Imorgon vid 1 åker jag till älskling, och förhoppningsvis så ligger han i sängen o e bakis, så då kryper jag ner bredvid.. =) wihooo... i like it.. o min massageolja har kommit också!!! ännu bättre.. måste ju ha någon att prova på.. o då e älskling peeeerfekt =) egentligen vill jag bara åkt till älsk nu.. men jaa.. i brist på skjuts så kan det bli svårt.. men jag får se det positiva att det inte är så långt kvar tills vi ses ändå. bara några timmar =)

jag ska även bjuuda på några bilder från ikvälll.. håll i er.. dom e läskiga.. till o med jag blir rädd =)

Beccis =)  Beccis bakifrån =)  <-- Jag själv =)  Vi båda, o tråkis sandra som inte klädde ut sig =)
 

Hahaha.. folk gick o drog i oss!! dom va bra roliga dom.. ingen såg att de va vi, föeutom dom som vi förfestat ihop med.. vilket var superkul att gå o gömma sg bakom håret o va mystiska.. alla tyyckte vi va skitläskiga, man hörde kommentarerna runt omkring oss.. de va skitkul ;) lyckat med andra ord =)

neee..nu ska jag väönta på att älsk kommer hem, så ska jag nana sen.. tror jag att det behögvs.. nattinatt!!!


puaaan heeej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja ni lyckades med utklädnaden :P Mer än godkänt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback