Helloo migrään!

vaknade imorse och trodde jag skulle dö.. migrän.. uuh.. jag dog nästan.. mina ögon.. jag kunde inte kolla på någonting.. o framför allt inte åt sidorna.. usch.. det är verkligen hemskt!! jag har verkligen inte migrän jätteofta, men när jag väl får det, då får jag det så det räcker och blir över.. fy fasen.. nu äntligen, har det börjat avlägsna sig lite.. shit.. folk som har lite huvudvärk o säger att de har migrän.. fy puttsan! har man migrän kan man knappt röra sig..!  nåjaa.. men som sagt.. börjar bli bättre nu äntligen.. så idag har jag mest legat i sängen, försökt sova, men inte funkat, så jag har legat o blundat.. yschamej.. är dock oerhört glad att min säng kommit hem. ;) hahah..

har ringt o fixat med Comhem idag, så mitt abonnemang blir uppsagt i lägenheten.. sedan har jag även gjort en intresseanmälan på en frisörskola.. en sådan intensiv-skola typ.. min plan är att göra den, om man blir antagen, o sedan fortsätta med kankse att ta några andra kurser bredvid, så som naglar, makeup mm.. För det är ju bäst att ha frisör i grunden tror jag.. Mamma o pappa har övertalat mig att det är så iaf;) hehehe.. så jaa.. det blir nog bra det tror jag..


äsch.. får se hur mitt liv kommer bli =) just nu är allt bara snurrigt... men men.. =)

hade bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback