Hot n´ Cold..

och slut på helgen snart.. Inte för att jag har så mycket planerat denna veckan faktiskt.. men något blir det iaf! vart en lugn lördag hemma hos darling.. bara film o mys.. hann ut på ett par korta promender också.. korta menar jag då.. men hann vara ute när det snöade.. Mysigt =)

förlust blev det i fredags.. trist.. men men.. grymt svår hall att spela i, undra när dom städade där sist. .var som en isbana för mina skor.. snabba vändningar var det inte tal på.. så det gick rent ut sagt skit.. jaaaoo.. men vi tar igen det hemma istället!! svårt att spela med helt ny klubba också!! herregud.. hehe.. tar ju ett tag innan man vänjer sig.. =)

annars så sitter jag här o väntar på att darling ska komma hem från träningen.. sen så blir det tacos och lite filmmys!!

jaaaao.. en STOOOR nyhet.. jag kom in på frisörskolan i Trollhättan..trodde jag aldrig så nervös jag var under intervjun o intagningsprovet.. men jaaa.. det gick ju skitbra ändå tydligen.. så nu har jag att se fram emot det antingen i mars, beroende på hur många som sökt till januarikursen, som är full, annars så blir det i augusti.. men fasen. .det blir nog grymt skoj =) så nu är min framtid inte lika oviss längre.. vill dock reda ur några frågetecken.. kan hända att det bara är jag som ser dom.. men jaa.. Jag vill ha koll och kontroll.. ibland är det bra, och ibland är det dåligt!!

nu ska jag förövrgit ta mig en dusch innan jag börjar med tacosen.. smaskens.. riktigt hungrig!

byebye so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback