i love..

MUSIC.. oooh..det som spelas absolut mest i mina högtalare är såklart coldplay.. åååh vad bra verkligen! Älskar rösten, texterna, musiken.. mm.. me like!!

Jag gillar låtarna oftast för deras texter.. är texterna dåliga så brukar låtarna inte fastna för mig..
lyssnar alltid vad låtarna handlar om.. som te.x Lars winnerbäck som skriver lite kluriga texter, som man sitter och försöker lista ut.. =)

En låt just nu som är sååå bra.. påminner mig om älskling!

Coldplay-Yellow

Look at the stars,
Look how they shine for you,
And everything you do,
Yeah, they were all yellow.

=)

wihoo.. och jag längtar sååå efter babe! =)

Imorgon är det ju match.. i Nykroppa.. 18,5 mil härifrån Mellerud.. roooligt.. inte.. roligt att spela match, men sjukt seg resa en fredag.. men.. det blir att jag hoppar av och stannar i karlstad på vägen hem..För mammsen o pappsen kommer upp på lördag morgon.. med kärra.. så ska vi förhoppningsvis få med lite saker hem.. Jag och mamma har försökt planera och lista ut vart man ska ställa alla saker här hemma så länge.. hmm.. lite svårt.. mitt rum kommer vara helt fullt.. ska få plats med både säng, soffa, tv, ev, tvbord.. hhahaha.. o mitt rum e ju inte megastort =P jaa.. men de får lösa sig.. uuh. jobbigt att bära ut allt kan jag lova!!! fyyy fasen!! sen så kan det bli inflyttningsfest i trollhättan med sandra co på kvällen, om jag hinner, annars så blir det nog att agera chaffis åt älskling, som också ska till trollhättan.. haha =)

jappjapp.. så idag blir det att planera rummet lite, hyra släpkärra på preem tills på lördag, handla lite, kanske en kvällspromenix med Sandra, hitta på något med Beccis kanske.. Eller älskling om jag har tur.. =) skulle vara riktigt skönt att ha lägenhet nu faktiskt.. hahaha.. jag har ju det, men på närmare håll =P  men då måste jag ju ha jobb först.. mer än timmar liksom.. jajaaa.. det får bli en senare fråga.. =) se hur det ser ut med allt efter nyår där..

några mer som jag kan rekomendera i musikväg är ju såklart två av Mina o Kattas "favoriter" dishwalla o lifehouse=)
godare musik är svårt att hitta.. =)

såg förresten att HINDER hade gjort en ny låt.. aaaow.. den va faktiskt bra.. =)

Hinder-without you
bra =)

Hinder är ju dom som gjort den kända låten "lips of an angel" för er som inte vet =P
gillar dom =) hittat flera bra låtar av dom nu.. lite speciella, tror inte alla gillar dom, men jag gör =) måste gilla hårdrock =)
 
nu ska jag fortsätta o mäta och greja.. =P ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Evelina G

ooohja, det är klart!

Postat av: Evelina G

ooohja, det är klart!

2008-11-06 @ 19:19:54
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/
Postat av: Evelina G

oooooooohja, det är klart! :D

2008-11-06 @ 19:22:10
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/
Postat av: Evelina G

oj vad många det blev :O

2008-11-06 @ 19:23:04
URL: http://evelinagustaafsson.blogg.se/
Postat av: katta

haha ja lätt att den videon va najs :P haha

2008-11-06 @ 21:48:00
URL: http://katie03.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback