Love me..

nu är klockan snart halv 2, o har nyss kommit hem från beccis.. en trevlig kväll med Wii, o tjöt.. jaa, tjöt kan det bli, och en del mer eller mindre hetsiga diskussioner.. de va jag sandra o carro o becca.. o alla har vi våra olika åsikter om saker o ting.. men så är det! både på gott o ont =)

det var jättekallt ute nu, fast det var en sån där skön kallhet.. frisk.. =) då vet man att vintern närmar sig.. mysigt!!

hade superduper mysig kväll igår förövrigt.. fylld med massage, mys o bak av hemmagjord pizza med älskling.. Me like!! very much!  

Sen så ringde dom från frisörskolan också.. kanske har sktivit de redan, men då får ni väl läsa igen=) jajaa.. så då sa han att jag skulle bestämma mig och sedan ringa tillbaka, så skulle man planera en typ intervju av något slag tror jag.. jajaaa.. så pappsen och jag var på banken och kollade upp med lån o så.. 120 000kr är ju inget man har hemma i plånboken precis!!! inte jag iaf!!! så jaa.. o dom såg inga hinder på ett lån nu iaf.. så det var ju glädjande iaf! annars så är det ganska lugnt faktiskt..

träning imorgon kväll, innebandy!, sen blir det hem o bara ta de lugnt.. hemma vid 9 så.. sen så blir det rastacupen på lördag morgon.. och då menar jag verkligen morgon!! Sandra vill åka redan 20 över 7 på morgonen!?! hon ville se Mellerud-Gestad, och dom spelar klockan 8 på morgonen.. hur segt som helst.. muhäää.. jajaaa..

sen så spelar älsk sin första match vid kvart över 11, så den får man ju kolla på såklart.. =) annars så förövrigt så både hoppas jag och inte hoppas jag att dom ska gå vidare, för går dom inte vidare så blir det en myyskväll i bäckefors på lördag kväll, men går dom vidare så ska dom antagligen spela redan vid 8-9tiden på söndag morgon där, o uuuh, då går jag inte upp och åker hem igen, för jag har match på söndagen hemma i Billingsfors, mot nordmarken, årets viktigaste match =) vinner vi så hänger vi kvar i toppen, annars åker vi nog ner några placeringar.. så det blir att kämpa.. känner mig faktiskt enormt motiverad till denna matchen, mer än till dom två senaste.. har haft en massa andra saker i huvudet då.. men nu så!! våran match börjar 17:00, så antingen får jag vara i bäckefors, själv tills klockan är 3, eller så får jag sova hemma i min ensamhet.. jag vet ju vilket som lockar mest egentligen ;)

ajaa.. nu ska jag ta mig till sängen o blunda tänkte jag.. borsta tänderna först!! =)

nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback