Match!! =)

Yees.. Laddar inför matchen ikväll. börjar bli nervös!. ska snart äta lite mat.. Gött!! =) sen upp till fiskbilen ;) köpa färska räkor o käka ikväll efter matchen.. Mmmm.. färska räkor med aoli o varma baugetter.. Mums.. så nu hoppas jag att jag spelar så jag blir värd att njuta riktigt ikväll ;)

Match mot Sunnanå:

webbmaster Pontus uttalande om matchen innan matchstart:

På fredagen spelar damlaget hemma mot seriens sämsta lag BKI Sunnanå och det bör bli vinst men det gäller att man att man gör jobbet om så skall bli fallet. Förlust senast mot Kristinehamn som vanligt när de möter dem borta. Nu mot BKI Sunnanå så tror att det blir seger men BKI Sunnanås förluster i serien hittills har bara varit med uddamålet så lätt blir det inte även fast de möter laget som ligger sist i tabellen. Hoppas vi kan få se en spelmässigt bra insats samtidigt som man vinner matchen.
Mitt tips är seger 5-4


så nu håller jag tummarna, och mitt tips är ändå 5-2 till oss :P


japp... hade fint folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo va man kan låta som man e bäst i världen då.....aaa men lycka till duuuuuuuu... behövs nog

2008-11-28 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback