monday again..

Gudars vad tiden går alltså.. dagarna flyger förbi.. hmm.. och klockan är nu 12 och jag har massvis att göra..
tog mig en sovmorgon idag, eller inte egentligen.. gick upp kvart över 6 imorse för att älsk skulle till jobbet, o åkte med ner till Mellerud.. sen blev det sängen igen.. ;) nu sitter jag i kö på CSN varav väntetiden i telefonkön skulle vara 15 min.. yeeeah.. roligt.. så nu får jag ju göra något medans jag väntar.. bara 13 samtal före mig nu.. wihoo.. typ..

jajaaa... så idag har jag lite sysslor att göra.. o helst innan 4, för då kommer K hit.. =)

* Laga mat, fiskbullar =) mums!

*fixa garderoben så alla kläder inte ligger på sängen.. vet fortfarande inte hur jag ska lyckas få in ALLA kläder i garderoben bara.. suck

*Ringa CSN, som jag just nu gör, vilket tar en enorm tid.. puuh..säga att jag ska ha studieuppehåll..

* Ringa Bergs, Done.. har timmar där igen.. göött.. behöver MONEY.. jotack!!

*prata med Anette på vallmogatan.. förståndshandikappade..

*plocka iordning i mitt rum

*duuuscha =)


ÄNTLIGEN.. nu är CSN fixat.. göött!! =) stackarn.. undra hur många samtal hon får svara på varje dag.. hmm..=)

jajaaa.. Känner mig riktigt uppiggad nu när det faktiskt har börjat bli -grader ute.. det är såå mysigt på kvällarna, o tidigare morgnar, när frosten ligger och det knakar lite gott när man går.. och luften är så otroligt frisk.. jag älskar faktiskt Sverige.. det är ett bra land.,. skönt att det är olika årstider.. =) nu vill jag ha en riktig vinter med mycket snö! =)

jajaa.. nu ska jag återgå till mina sysslor igen.. skriver nog kanske senare..

ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback